Translate

poniedziałek, 3 lutego 2014

Sukces w MLM. Sprint czy maraton?

Porównując branżę MLM do sportu bardzo trafnym będzie dwa rodzaje biegaczy.

Staje sprinter i maratończyk na starcie.
Co różni ich nastawienie do trasy, jaką za chwilę zaczną pokonywać?

Sprinter myśli
"Ostre tempo, maksymalny wysiłek, krótka trasa i wkrótce meta."

Maratończyk raczej
"Przede mną długa trasa, muszę rozłożyć siły na cały bieg, zaczynam spokojnie i trzymam tempo. Możliwe, że przede mną kilka kryzysów, więc oprócz siły mięśni przyda się też siła woli, determinacja i wiara w osiągnięcie mety."

Bardzo podobnie jest w branży MLM.
Ze względu na specyfikę branży i zasadę postępu geometrycznego prawie zawsze sprawdzi się podejście maratończyka, a prawie nigdy sprintera.

Co więcej. To nie jest zwykły maraton. To maraton z przeszkodami. Są nimi nasze słabości oraz część osób, które dobrze nam życzą, ale jeszcze nie rozumieją w pełni siły dochodów pasywnych.


Załóżmy, że chciałbyś mieć dochody pasywne w wysokości 10 000 zł/m-c.

Załóżmy, że każdy z twoich współpracowników używa produktów na potrzeby własnej rodziny na kwotę 500 zł/m-c.
Załóżmy, że otrzymujesz 5 % z obrotu.
5% x 500 = 25
10 000 : 25 = 400
Potrzebujesz 400 osób.
Załóżmy, że tylko 30% osób w strukturze systematycznie używa produktów.
Potrzebujesz 1333 osób. Dużo?
Czy to mniej więcej tyle co na obrazku obok?
To weźmy teraz przyrost geometryczny o współczynniku 2.
Poziom 1 to ty.
Poziom 2. Zapraszasz do biznesu  2 osoby co daje razem 3.
Poziom 3. Każda z tych 2 nowych osób zaprasza do biznesu po 2 co daje razem 7.
Poziom 4. 15.
Poziom 5. 31.
Poziom 6. 63.
Poziom 7. 127.
Poziom 8. 255.
Poziom 9. 511
Poziom 10. 1023.
Poziom 11. 2047.

Podsumowując. Osiągasz to co chciałeś (dopiero) pomiędzy 10 a 11 poziomem. Właśnie dlatego podejście maratończyka jest kluczowe.

Materiał wyjaśniający krok po kroku dostępny tutaj.

                              Pozdrawiam, życzę powodzenia i zapraszam do współpracy.
                                                                 Piotr Pawlik